6 Şubat 2008 Çarşamba

Bake Shop Beşiktaş

Geçen hafta sonu çok güzel geçti, uzun zamandır bu kadar keyif aldığım bir cumartesi günü olmamıştı. Bake Shop Beşiktaş'ı hepiniz biliyorsunuzdur, bilmeyenlere ise en en en kısa zamanda bilmeleri gerektiğini söyleyeceğim :)
İnanılmaz sıcak ve samimi insanlar, müthiş güzellikte ve pozitif bir mekan. Güle oynaya kurabiye süsleme teknikleri dersi yaptık, ben tabii ki öğrenciydim... Öğretmenim ise : Işıl, nam-ı diğer Hanimiş... Birçok şey öğrendim aynı zamanda da haftanın stresini attım. Herkese tavsiye ediyorum bu ve benzeri kurslara katılmayı... Hele bir de gerçekten konuya merakınız varsa tadından yenmiyor :)
Ayşem Hanım'ın fotograf makinesi ile resimler de çektirdik, eklediğim fotograf ise ofiste Duygu arkadaşımın cep telefonu kamerası ile çektiğimizdir. Hepsini tüketmeden önce belgeleyelim istedik.

















Bake Shop Beşiktaş'a ulaşmak ve/veya etraflı bilgi almak isterseniz : www.bakeshoptannotlar.blogspot.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok: